beantwoord

abonnement aanpassen

• 1 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Oke, ik probeer het nu via deze weg;

Voor mijn werk reis ik nogal regelmatig, hierdoor heb ik met mijn werkgever besloten dat hij mij reiskosten vergoed.
Ik reis op een persoonlijke OV-kaart (mijn eigen) die dus door mijn werkgever betaald wordt, hier heeft hij bij NS ook een account voor.

Nou wil ik mijn altijd vrij abonnement aanpassen naar een NS Flex met Altijd voordeel abonnement. Echter;
  • Via mijn account kan dit niet, omdat mijn werkgever betaald
  • Via het account van mijn werkgever kan dit ook niet, omdat de geboorte datum niet overeen komt met de geboortedatum op mijn OV kaart (klopt, zijn account heeft zijn geboorte datum, mijn account de mijne)
Nou willen we proberen op zijn account de geboortedatum aan te passen, echter moeten we hiervoor bij de klantenservice zijn; daarmee contact opgenomen; nou blijkt dat de geboortedatum in een NS account niet gewijzigd kan worden...

Is er iemand die mij wel verder kan helpen door uit te leggen hoe ik mijn abonnement kan aanpassen zonder dat mijn werkgever zich in allerlei onmogelijke bochten moet gaan wringen??
icon

Beste antwoord door Denice NS 1 oktober 2018, 15:13

Hi Marloes93. Welkom bij de Community.

Begrijp ik het goed dat je nu een abonnement hebt welke direct geïncasseerd wordt bij je werkgever? In dat geval wijken de kaarthouder en de contractant (rekeninghouder) af en kan er niet worden overgestapt op NS Flex. Met NS Flex zijn kaarthouder en rekeninghouder dezelfde persoon. Aangezien dat in jouw geval niet zo is zou je werkgever, zoals Slidestops al aangeeft, het verstrekken van een Business Card kunnen overwegen. Altijd Voordeel is helaas niet verkrijgbaar bij de Business Card. De Business Card biedt enkele opties aan abonnementen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
De contracthouder van een abonnement kan niet worden gewijzigd. Je werkgever kan denk ik het best een business card aanvragen - dit is alle partijen het makkelijkst

Begrijp ik het goed dat je nu een abonnement hebt welke direct geïncasseerd wordt bij je werkgever? In dat geval wijken de kaarthouder en de contractant (rekeninghouder) af en kan er niet worden overgestapt op NS Flex. Met NS Flex zijn kaarthouder en rekeninghouder dezelfde persoon. Aangezien dat in jouw geval niet zo is zou je werkgever, zoals Slidestops al aangeeft, het verstrekken van een Business Card kunnen overwegen. Altijd Voordeel is helaas niet verkrijgbaar bij de Business Card. De Business Card biedt enkele opties aan abonnementen.

Dank. eindelijk een antwoord waar ik wél wat mee kan.
Dan ga ik mijn werkgever mijn abonnement laten stoppen, en schaf ik zelf NS flex aan. Hoe die betaald gaat worden kom ik met mijn werkgever wel weer uit.

Reageer