beantwoord

Abonnement activeren

Beste,
Ik meldde me aan voor vrij weekenden abonement ik heb email van u ontvangen met de factuur maar de automaat schreef me dat er geen besteling is
. Wat moet ik nu doen?
groeten
Eslam
icon

Beste antwoord door Thom 23 maart 2019, 11:41

Mogelijk heeft u een nieuw abonnement op een nieuwe kaart en hoeft u niet te activeren. Staat het abonnement op een bestaande kaart, check dan het nummer, houdt de kaart voor de lezer en kies voor Ophalen bestelling. Staat er niets klaar, check dan even in en meteen weer uit binnen een uur en lees de melding. Als er dan niets op staat, kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. Het kan dan trouwens ook zijn dat uw abonnement nog niet is ingegaan, kijk even naar de startdatum.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mogelijk heeft u een nieuw abonnement op een nieuwe kaart en hoeft u niet te activeren. Staat het abonnement op een bestaande kaart, check dan het nummer, houdt de kaart voor de lezer en kies voor Ophalen bestelling. Staat er niets klaar, check dan even in en meteen weer uit binnen een uur en lees de melding. Als er dan niets op staat, kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. Het kan dan trouwens ook zijn dat uw abonnement nog niet is ingegaan, kijk even naar de startdatum.
Hallo Eslam Sari en welkom bij de NS Community.

Zoals Thom al aangeeft kun je bij de automaat controleren of je bestelling niet klaar staat. Mocht je daar toch zijn, kun je ook kiezen voor 'Producten op kaart' om te zien of het abonnement misschien niet al op je kaart staat. Mocht dat allemaal niks opleveren is de Klantenservice je beste vriend. Neem contact op via Sociale Media of Live Chat voor een snelle reactie!

Reageer