Abonnement afsluiten niet mogelijk

• 6 januari 2020
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 5

Via MijnNS krijg ik bij een poging een nieuw abonnement af te sluiten momenteel een melding dat de gezochte informatie niet kon worden opgehaald. Buiten MijnNS om, op ns.nl, zie ik een melding dat het bestellen van abonnementen tijdelijk niet mogelijk is.

Speelt dit probleem, zoals de tweede melding doet vermoeden, bij meer mensen? Is er bekend wanneer dit kan zijn opgelost? Kan ik eventueel langs een andere weg wel een abonnement verkrijgen? Of kan dit zodra het weer werkt met terugwerkende kracht worden opgelost? Mijn vakantie is voorbij en ik wil graag per morgen weer op een abonnement gaan reizen.

5 reacties

Goedemorgen Olav93!

We hebben momenteel te maken met een verstoring in de systemen waardoor het bestellen van abonnementen niet mogelijk is. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zou je het later vandaag nogmaals willen proberen? 

Als het vandaag niet meer lukt wil ik je adviseren om contact te zoeken met onze klantenservice. Misschien valt er iets te regelen omtrent de extra kosten die je morgen zal maken door het ontbreken van het abonnement.

Update: de storing lijkt inmiddels verholpen te zijn.

Reputatie 5

Vanuit mijn perspectief wordt het er nog niet beter op . Inloggen in MijnNS kan nu ook helemaal niet meer en buiten MijnNS om krijg ik nog steeds de melding dat bestellen tijdelijk niet mogelijk is.

Maar met je eerdere advies kan ik prima uit de voeten hoor. Ik probeer het vanavond nog eens en probeer de klantenservicete bereiken als het dan nog niet werkt.

Reputatie 6
Badge +2

Vanuit mijn perspectief wordt het er nog niet beter op . Inloggen in MijnNS kan nu ook helemaal niet meer en buiten MijnNS om krijg ik nog steeds de melding dat bestellen tijdelijk niet mogelijk is.

Dat klopt, want de storing is ook nog niet verholpen. 

Oei! Ik heb aangegeven dat de storing in Mijn NS vooralsnog niet verholpen is. Excuses voor het ongemak Olav93.

Reageer