beantwoord

abonnement al al opgezegd per 31-1-2020

• 12 juni 2020
  • 10 reacties
  • 169 Bekeken

Hoewel ik mijn doorlopend abonnement heb opgezegd wegens emigratie, krijg ik toch een aankondiging van een afschrijving.

Bovendien zal de afschrijving niet lukken omdat er op de nederlandse rekening geen saldo meer staat en ik heb geen zin in gedoe.

icon

Beste antwoord door Laura NS 12 juni 2020, 11:53

Hoi CBieshaar en welkom op de NS Community!

Het klinkt alsof het niet goed is gegaan met het ophalen van de deactivatie bij de automaat toen je het op zei. Dat is een kritiek punt, anders loopt je abonnement inderdaad door. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat ze dit met je op kunnen lossen.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je dat abonnement wel bij de automaat van je chipkaart gehaald zoals aangegeven in de bevestiging van je opzegging? Zo niet, dan vervalt je opzegging en loopt het abonnement gewoon door.

Hoi CBieshaar en welkom op de NS Community!

Het klinkt alsof het niet goed is gegaan met het ophalen van de deactivatie bij de automaat toen je het op zei. Dat is een kritiek punt, anders loopt je abonnement inderdaad door. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat ze dit met je op kunnen lossen.

Reputatie 7
Badge +3

Ben je na beëindiging langs een kaartautomaat geweest om het beëindigde abonnement van de kaart te halen? Zo nee dan blijft het abonnement actief en zul je deze opnieuw moeten opzeggen.

Neem contact op NS klantenservice en geef ook aan dat je niet meer in Nederland woont.

Ja, ik ben langs de automaat gegaan op mijn allerlaatste werkdag en heb gedaan wat er in de mail was gezegd en mijn kaart vervolgens opgestuurd ook zoals was gezegd en met hetjuiste formulier 

Reputatie 7
Badge +3

Dan is het inderdaad vreemd.

BCieshaar, wat gek! Ik zou dan alsnog even contact opnemen zodat ze dit kunnen uitzoeken, kijken waar het verkeerd is gegaan. Normaliter had ik ook aangeboden even voor je te kijken, maar gezien ik net terug ben van verlof, doet mijn klantensysteem het nog niet helemaal, waardoor ik niet voor je kan kijken. Sorry!

Dank, ik probeer contact te krijgen met de klantenservice maar jullie site is zo klantonvriendelijk!!!

Ik wil gewoon geholpen worden!!!!! Dit is zooooo klantonvriendelijk

Reputatie 7
Badge +3

Ik wil gewoon geholpen worden!!!!! Dit is zooooo klantonvriendelijk

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij jouw klantgegevens. Probeer DM bij Twitter of pb bij Facebook.

Wij zijn op dit moment goed bereikbaar via alle kanalen. Via de chat bijvoorbeeld op onze website, heb je die functie al geprobeerd? De chat is tot 23.00 bereikbaar. Via Facebook messenger zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer