beantwoord

Abonnement beëindigd, MijnNS loopt achter

• 26 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 1
Aangezien ik door m'n nieuwe baan plotseling veel frequenter met de trein ga reizen dan ik voorheen gedacht had, wilde ik naar een OV Vrij abonnement overstappen. Op de één of andere manier kon ik dit niet zelf online kon regelen. Daarom heeft de NS klantenservice mijn Weekend Vrij abonnement beëindigd en heb ik met een nieuwe OV-chipkaart inmiddels het OV Vrij abonnement al in m'n bezit. Ik ben heel blij met het maatwerk dat de NS klantenservice op die manier geleverd heeft. :D

Ook heb ik, geheel volgens de instructies in de e-mail van NS, de beëindiging van m'n Weekend Vrij abonnement opgehaald bij de automaat (dat zijn twee dingen die tegelijk gebeuren: het ophalen van de beëindiging van het doorlopende product en daarnaast het ophalen van een tijdelijk product dat geldig is tot het einde van de abonnementsmaand). Ik kreeg daar vervolgens ook per e-mail bevestiging van en zie het ook terug in de reishistorie. Wat schetst nu mijn verbazing als ik inlog op MijnNS: daar staat dat ik het inderdaad beëindigd heb, maar ook: "Nog te doen: Ophalen bij de automaat".

Ik heb hieronder een paar screenshots toegevoegd waaruit ik m'n persoonlijke informatie verwijderd heb. Ik stuur op verzoek graag de benodigde informatie naar een moderator!

OV-chipkaart app:

MijnNS:

icon

Beste antwoord door Annewil NS 26 augustus 2017, 15:23

Hallo Trainz, welkom op het NS Serviceforum!

De informatie over het ophalen van de beëindiging van je abonnement staat nog niet gelijk in je MijnNS-account, dit kan een aantal dagen duren. Als je wilt dat ik voor je nakijk of het ophalen goed is gegaan dan kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens. En dan kijk ik het na. Als je zeker weet dat het goed is gegaan bij de automaat dan kun je er vanuit gaan dat je abonnement beëindigd is. Veel plezier van je nieuwe abonnement trouwens!
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Trainz, welkom op het NS Serviceforum!

De informatie over het ophalen van de beëindiging van je abonnement staat nog niet gelijk in je MijnNS-account, dit kan een aantal dagen duren. Als je wilt dat ik voor je nakijk of het ophalen goed is gegaan dan kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens. En dan kijk ik het na. Als je zeker weet dat het goed is gegaan bij de automaat dan kun je er vanuit gaan dat je abonnement beëindigd is. Veel plezier van je nieuwe abonnement trouwens!
Reputatie 1
Ik heb je een privébericht gestuurd en ik ga ervan uit dat dit duidelijkheid zal verschaffen. Hartelijk bedankt!
Het ophalen van de beëindiging is goed gegaan! 🙂
Reputatie 1
Dankjewel dat je het voor me hebt nagekeken! Dan heb ik er verder geen vragen (en bovenal: geen zorgen) meer over. 🙂
Dat is goed om te lezen Trainz! Fijn weekend!

Reageer