beantwoord

Abonnement beïndigd, maar loopt nog door..

• 17 december 2020
  • 29 reacties
  • 886 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Badge +3

Ja ik vanaf nu dus ook, alleen lijkt me niet mijn verantwoordelijkheid.

NS trekt gewoon geld van je rekening, zou wel netjes zijn als ze het terugstorten als het onterecht was.

Probleem is dus dat ze dat best willen maar in hun systeem heel die wijziging nergens terug kunnen vinden, terwijl jij (op je scherm) gewoon de melding kreeg dat het allemaal gelukt was.

En vervolgens later (huh, vreemde incasso?) alsnog aan de bel trekt en ziet staan dat je gewijzigde Flex abonnement helemaal niet gewijzigd is.

Gevalletje ‘gremlins coulance' dan maar, als er verder geen storing bekend was? Of laat ze maar contact opnemen met de mensen achter de website, die hebben de logfiles nog wel om precies te reproduceren wat jij precies aangeklikt hebt (en dat mogen ze zien, geen AVG geneuzel en zo voor nodig).

Maar dit was het dat NS?

Jullie systeem maakt een fout, klantenservice medewerker geeft dit toe. Later wordt dit toch ingetrokken, maar eindstand betaal ik hier gewoon voor en valt de communicatie gewoon stil?

Echt een schande..

Zover ik heb begrepen heeft Erryt zich hier in verdiept en kan ik er helaas weinig over zeggen. Globaal gezien wanneer er in ons systeem geen wijziging bekend is op wat voor manier dan ook dan is het helaas geen garantie dat je je geld terug zal krijgen tenzij je kan aantonen dat je daadwerkelijk de wijziging hebt gedaan en de fout aantoonbaar kan maken.

Maar dat slaat toch nergens op?
Ik moet met bewijs komen dat jullie systeem een fout heeft gemaakt?

Reageer