beantwoord

Abonnement betaald maar niet actief op ov-chipkaart

• 11 November 2014
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens oa rekeningnummer openbaar te laten zien, u had dat beter via een privé bericht kunnen laten zien aan een moderator
icon

Beste antwoord door Stephan NS 11 November 2014, 18:38

Bekijk origineel

2 reacties

Dag fa_miotti,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik begrijp dat het bedrag van € 178,40 is afgeschreven, maar dat het abonnement niet op je kaart staat. Heb je bij een kaartautomaat of OV-oplaadpunt al geprobeerd een bestelling op te halen? Als je het abonnement hebt besteld op een bestaande kaart, is het noodzakelijk om dit te doen voordat je het abonnement gebruikt. Ik heb je bericht verwijderd, omdat het niet is toegestaan privégegevens (banknr) hier openbaar te delen. Zou je je NAW-gegevens, ov-chipkaartnr en banknr nog eens kunnen sturen in een privébericht? Dan zal ik dit voor je nakijken. Je topic is verplaatst naar "Abonnementen".

Groet,
Stephan
Hi. Natuurlijk heb ik geprobeerd om het te activeren. Het probleem is dat mijn bestelling is geannuleerd omdat er "geen betaling" maar het geld werd genomen van mijn bankrekening. Ik kocht een ander abonnement en wil dat de restitutie voor de eerste. Ik betaalde een totaal van 356,80 euro nu. Het bankafschrift ik stuurde was van mijn eerste bestelling. Ik gestuurd een brief naar uw kantoor met het bankafschrift, Ik stuurde een e-mail en schreef op het forum. Ik hoop dat iemand dit op te lossen, want het is duidelijk een fout van de NS.
Ik zal weer het bankafschrift als een privé bericht te sturen.
Groeten.
Fabiani

Reageer