beantwoord

abonnement betaald maar niet gekregen


ik heb een Dal Voordeel abonnement aangevraagd en is ook met Ideal 2,50 betaald echter ik krijg hier helemaal geen bevestiging van en ook in mijn NS staat “

  • Tonen op te halen producten - 
    Op te halen producten

    Er zijn voor deze kaart geen op te halen producten

Dit vind ik dus vreemd want wel betaald.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 March 2022, 12:27

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4

goedemiddag je krijg een mailtje van ns wanneer je ns flex product kan ophalen bij ns automaat als goed is kan je binnen uur ophalen 

Ok, dank u voor het bericht…..heb niet echt goede ervaringen namelijk met het OV eerlijk gezegd.

 

Reputatie 4

Ok, dank u voor het bericht…..heb niet echt goede ervaringen namelijk met het OV eerlijk gezegd.

 

let wel op staat geld op uw ov word dit er af gehaald want u reis ook op rekening met bus tram en metro wat betref het geld dat nog op stond op uw ov-chipkaart word met de volgende factuur verrekenen  

Reputatie 7
Badge +1

ALS je hiervoor al FLEX had dan hoef je niks meer op te halen aan automaat. je reist altijd op rekening-pas in backsystem wordt alles bijgehouden.

Het komt me nogal vreemd voor om 2,50 te moeten betalen-als je start met een soort ABO is het meestal maar 1 ct om te controleren of je opgegeven IBAN goed is. Verwar je soms mogelijk met iets anders, eventueel zelfs van een andere vervoerder? DalVoordeel kost net meer als 5€/mnd en dat zou je hebben moeten betalen vooraf voor de 1e maand-de rest gaat dan op incasso met tevens verrekenen gemaakte reiskosten ermee.

Je kan het product pas ophalen op het moment dat je abonnement ingaat. Als dat vandaag is dan kan het een uurtje duren voordat de bestelling is verwerkt en je de mail krijgt dat je deze kan ophalen.

Badge +3

Ik heb het vermoeden dat die optie ‘Tonen op te halen producten’ meestal niets toont, ook als er wel degelijk een bestelling klaar staat.

@bahnrider Flex Dal Voordeel kost de eerste 3 maanden € 2,50 per maand (óók voor klanten die al NS Flex hebben, al staat er in de actievoorwaarden dat het alleen voor nieuwe klanten is).

Zie ook https://www.ns.nl/binaries/_ht_1644566400704/content/assets/ns-nl/voorwaarden/actievoorwaarden-ns-flex-dal-voordeel-3mnd-2022.pdf met een vreemde titel van die pagina ‘Uw privacy is ons vertrekpunt’ :thinking:

Badge +3

Heb het als test besteld maar na twee uur nog geen bevestigingsmail(s) en ook in Mijn NS nog niets gewijzigd.

We hebben uw wijziging ontvangen en gaan deze verwerken. Het kan even duren voordat dit is gebeurd. stond er na het ‘bestellen’.

DM gestuurd via Twitter, webcare dakje ^RV gaat het uitzoeken.

Edit: @Rizana NS bedankt en veel succes met je nieuwe baan :kissing_closed_eyes:

Ik heb 2 dagen geleden dal voordeel aangevraagd, is gewijzigd in mijn ns en ik heb bevestigingsmiddelen ontvangen van ns dat ingangsdatum 21 juni 2022 is. Bij de kaartautomaat staat er alleen dat er geen op te halen producten klaar staan voor me. Ben benieuwd wat er straks gebeurt als ik incheck.

Net ingecheckt en er staat niets over dal voordeel. 

Als het om een wijziging binnen NS Flex gaat dan hoef je niets te bevestigen. Bij het inchecken zal je de melding reizen op rekening te zien krijgen. Via Mijn NS kan je zien welk abonnement er actief is.

Reageer