beantwoord

abonnement cadeau doen mogelijk?

• 28 October 2014
  • 2 reacties
  • 552 Bekeken

Hallo,

Mijn dochter heeft een schuld bij de ns (inzake een voordeelurenkaart in het verleden)
nu zou ik haar graag een dal voordeel abonnement cadeau doen zodat zij toch met korting kan reizen gezien zij nogal veel met de trein reist.
is dit mogelijk ondanks haar schuld?

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 28 October 2014, 19:52

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS serviceforum, nbmdjj! Leuk dat je het gevonden hebt. Ik heb je topic naar Abonnementen verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Ik weet natuurlijk niet over welke schuld we het precies hebben, maar je mag jouw dochter best een abonnement cadeau geven. Het zou wel verstandig zijn haar schuld eerst af te lossen, maar ik begrijp dat dat geen mogelijkheid is. Zij is en blijft verder wel zelf verantwoordelijk voor het afbetalen van deze schuld en jij wordt de contracttant van het 'cadeau'.
Ter aanvulling is het wel handig om te weten dat het een doorlopend abonnement is en de NS net zo lang geld van
UW rekening blijft afboeken tot het abonnement op de kaart VAN UW DOCHTER is beƫindigd. Aangezien het om uw dochter gaat zult u dit vast wel met haar kunnen afstemmen, maar in zijn algemeenheid zijn de abonnementen dus niet erg geschikt om cadeau te doen zolang de NS het niet mogelijk maakt om ook echt een abonnement voor 1 jaar te kopen.

Reageer