Skip to main content

Ik heb een daluren abonnement en heb net de factuur ontvangen. Ik heb dit abonnement niet meer nodig en gebruik deze te weinig. Als ik deze opzeg ontvang ik dan het geld terug? 

Want als nu omzet naar flex gratis dan gaat de datum in vanaf vandaag. Maar dan heb ik straks wel voor een heel jaar betaald voor daluren. 

Kan ik dus na ontvangst van de factuur van het dal uren abonnement deze nog annuleren en geld terug? 

 

Dank!

U kunt alle NS flex abonnementen na 30 dagen (ingangsdatum van uw abonnement) elke dag aanpassen of opzeggen (opzeggen naar gratis NS flex basis). Een opzegging (en aanmelding) gaat per direct in (duurt maximaal 1 uur). U kunt dit regelen in uw account of door contact op te nemen met klantenservice chat of telefonisch.

 

U betaalt per maand vooruit, wat u te veel betaalt hebt (vanaf datum opzeggen tot factuur datum) krijgt u terug of wordt verrekend met een openstaande factuur.

 

 

(Dal Voordeel op saldo kunt u per maand opzeggen).

 

 


Hoi Bkooter79,

Als je je Dal Voordeel op saldo-abonnement opzegt of wijzigt naar Flex krijg je het vooruitbetaalde bedrag terug. Dit wordt per dag berekend. Als het nieuwe abonnementsjaar net is ingegaan zul je dus bijna het volledige bedrag terugkrijgen.
Je moet na het opzeggen of wijzigen nog wel langs een kaartautomaat om het product ook van je OV-chipkaart te verwijderen. Dit wordt ook vermeld in de bevestigingse-mail die je krijgt.

 

(Dal Voordeel op saldo kunt u per maand opzeggen).

Ook Dal Voordeel op saldo is na de eerste maand dagelijks opzegbaar.


Dank! 


Reageer