beantwoord

Abonnement dalvrij 1e klas omzetten naar altijd vrij 2e klas mogelijk?

• 29 juli 2014
  • 7 reacties
  • 656 Bekeken

Ik heb momenteel een jaarabonnement dalvrij 2e klas, ik wil dat omzetten naar jaarabonnement dalvrij 1e klas. Als ik daarna toch weer in de spitsuren wil reizen kan ik het dalvrij 1e klas dan omzetten naar altijd vrij 2e klas of ben ik dan verplicht om het om te zetten naar altijd vrij 1e klas?
Ik veronderstel dat het omzetten van dalvrij 1e klas naar altijd vrij 2e klas mogelijk is omdat ik dan voor een duurder abonnement kies....
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 juli 2014, 15:18

Beste m.egter de situaties die je schetst zijn upgrades van je abonnement. Dit is mogelijk gedurende je abonnementjaar. Je kunt dit regelen in je Mijn NS account of door contact op te nemen met onze Klantenservice .
Bekijk origineel

7 reacties

Aanvulling: met daarna bedoel ik het tussentijds omzetten van het abonnement, dus niet na maar tijdens het abonnementsjaar.
Beste m.egter de situaties die je schetst zijn upgrades van je abonnement. Dit is mogelijk gedurende je abonnementjaar. Je kunt dit regelen in je Mijn NS account of door contact op te nemen met onze Klantenservice .
Bedankt voor de info, maar toch voor alle zekerheid: het upgraden van 1e klas dal vrij naar 2e klas altijd vrij is dus mogelijk gedurende een abonnementsjaar?
Ja, dat is zeker mogelijk. Een upgrade kan je altijd toepassen tijden je contractjaar. Mocht je een downgrade willen doen, is dat mogelijk na het 1e contractjaar.
Dus Brian, ik zal niet te horen krijgen dat een dalvrij 1e klas abonnement alleen maar om te zetten is naar een altijd vrij 1e klas abonnement?
Nee, die mogelijkheid is er echt.
Dank Brian, ik ga het direct overzetten!

Reageer