beantwoord

Abonnement fietsenstalling

• 2 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Goedenavond,

Ik vraag hierbij een korting aan op het abonnement.

Ik werk 4 van de 5 dagen thuis en naar het schijnt zal dit in de toekomst niet anders zijn.

Dit betekent dat ik de fietsenstalling 1x in de week nodig heb.

Alleen als ik van jullie een fikse korting krijg, zak ik mijn abonnement verlengen.

Ik hoor graag binnen 5 werkdagen

Met vriendelijke groet,

Sarwan

icon

Beste antwoord door mrfreeze 2 augustus 2020, 19:10

Dit is een openbare community, waarbij we geen inzage en al helemaal geen invloed hebben in/op uw gegevens/abonnementen/enz. Voor verlenging of annulering - of vragen om een korting - van uw abonnement kunt u telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met de klanteNService.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een openbare community, waarbij we geen inzage en al helemaal geen invloed hebben in/op uw gegevens/abonnementen/enz. Voor verlenging of annulering - of vragen om een korting - van uw abonnement kunt u telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met de klanteNService.

Reputatie 7
Badge +3

De 1e 24 uur is in de meeste NS-fietsenstallingen gratis. Een abonnement aanhouden zou ook met een fikse korting (kans klein dat je die krijgt) niet rendabel zijn.

Badge +3

Voor wie een fietsenstalling alleen gebruikt als dagstalling (‘s ochtends naar werk en ‘s avonds weer naar huis) is een abonnement natuurlijk onzin. 

Maar voor wie een fiets heeft gestald voor station-werk-station (die er dus 6 van de 7 dagen ongebruikt staat), die heeft gewoon pech.

Dan is een OV-fiets misschien een optie (€ 3,85 per dag), maar als de stalling van je eigen fiets je €55 per jaar kost dan is dat alsnog duurder.

Hoe dan ook, zie Zie ook https://community.ns.nl/op-het-station-17/restitutie-jaarabonnement-fiets-haarlem-63581?postid=447872#post447872 om geld terug te krijgen.

Reageer