beantwoord

Abonnement fietsenstalling overzetten?

• 18 december 2015
  • 7 reacties
  • 315 Bekeken

Ik heb een jaarabonnement op een fietsstalling en ga elders werken, kan ik dit abonnement dan meenemen naar een andere fietsenstalling bij het station?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 21 december 2015, 22:15

JanH en ik zeggen feitelijk hetzelfde: overzetten naar een andere plaats is niet mogelijk. U moet in uw oude woonplaats heb abonnement beëindigen en in uw nieuwe woonplaats een nieuw abonnement afsluiten.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Hanneke, gaat het hier om een bewaakte fietsenstalling? Je kan een jaarabonnement gedurende de looptijd beeindigen bij de beheerder, meer informatie hierover is te vinden op onze website. Je kan dan een ander abonnement afsluiten bij het juiste station.
Reputatie 6
Badge +1
De abonnementen voor fietsenstallingen zijn eigenlijk allemaal losse abonnementen, die alleen geldig zijn op hun eigen locatie. Dat wordt dus uw oude abonnement opzeggen en in uw nieuwe woonplaats een nieuw abonnement afsluiten.
Mm, twee verschillende reacties, wat is nu waar?

Ga eens praten met de beheerder?

Ga eens praten met de beheerder?

lijkt me handig. En ook met de beheerder van het 'nieuwe' station....
Reputatie 6
Badge +1
JanH en ik zeggen feitelijk hetzelfde: overzetten naar een andere plaats is niet mogelijk. U moet in uw oude woonplaats heb abonnement beëindigen en in uw nieuwe woonplaats een nieuw abonnement afsluiten.
Het antwoord van Keuzereiziger is inderdaad juist, mocht je er niet uitkomen kun je ook telefonisch contact opnemen met de NS fiets afdeling. Zij zijn te bereiken op 030 751 51 55, vervolgens kies je voor optie 2 Producten en Abonnementen en daarna voor optie 3 NS/OV-Fiets.

Reageer