beantwoord

Abonnement fietsenstalling zelfservice opzeggen

• 3 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 1430 Bekeken

Ik heb een abonnement voor de fietsenstalling zelfservice in Amersfoort, en ik wil dit graag opzeggen.
Ik krijg dan als het goed is ook mijn borg van 20 euro terug. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dit kan opzeggen, kan iemand dit mij vertellen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 4 augustus 2015, 15:00

Welkom op het forum muppet!

Je kunt je jaarabonnement voor de zelfservicestalling zelf opzeggen via je persoonlijke omgeving in 'Mijn deur tot deur' onder het kopje ‘opzeggen’. Je kunt daar ook zien tot wanneer je jaarabonnement is betaald. Na opzegging ontvang je een bevestiging per e-mail op het bij ons geregistreerde e-mailadres (zie je persoonlijke omgeving). Succes!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum muppet!

Je kunt je jaarabonnement voor de zelfservicestalling zelf opzeggen via je persoonlijke omgeving in 'Mijn deur tot deur' onder het kopje ‘opzeggen’. Je kunt daar ook zien tot wanneer je jaarabonnement is betaald. Na opzegging ontvang je een bevestiging per e-mail op het bij ons geregistreerde e-mailadres (zie je persoonlijke omgeving). Succes!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer