beantwoord

abonnement flex

• 14 februari 2020
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi NS. Ik heb een flex abonnement dat ik in de weekenden en daluren voor 40% korting kan reizen voor 5€ in de maand. Dit heb ik sinds 20-01-2020. Ik heb nu al een aantal keer gereisd en vraag me af wanneer ik hier een rekening van krijg? Of wordt dit gewoon van m’n rekening afgeboekt? Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Robert B 14 februari 2020, 18:14

Welkom bij de NS Community!

Je zult rond 20 februari een e-mail krijgen dat er een (maand)factuur voor je klaar staat in Mijn NS.

De incasso volgt enkele dagen later, en daarop staan je reiskosten van de voorgaande maand (van 20 jan tot ongeveer 19 feb) plus de abonnementskosten voor de maand erna (tot 19 maart).

Je hoeft dus zelf niets te doen, behalve zorgen voor voldoende saldo op je bankrekening.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je zult rond 20 februari een e-mail krijgen dat er een (maand)factuur voor je klaar staat in Mijn NS.

De incasso volgt enkele dagen later, en daarop staan je reiskosten van de voorgaande maand (van 20 jan tot ongeveer 19 feb) plus de abonnementskosten voor de maand erna (tot 19 maart).

Je hoeft dus zelf niets te doen, behalve zorgen voor voldoende saldo op je bankrekening.

Reageer