beantwoord

abonnement gewijzigd/ toch automatisch geïncasseerd

• 16 april 2020
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb mijn ov- chipkaart vorige maand verloren en heb mijn oude abonnement stopgezet en gewijzigd. Ik heb hier ook een bevestiging van. Ik heb een nieuwe ov chip ontvangen met het nieuwe abonnement. En nog schrijven jullie €254,80 van mijn rekening over een ov die ik kwijt ben geraakt. 
Daarbij is 13-03-2020 voor het laatst gereisd, vanwege het Corona virus en ontvang ik ook geen reiskosten. Dit is te gek voor woorden. 

icon

Beste antwoord door Denice NS 16 april 2020, 22:00

Hi JMH23. Welkom bij de Community!

Vervelend dat er alsnog kosten worden afgeschreven. Ik vraag me alleen wel af wat voor wijziging je precies met het oude abonnement hebt gedaan. Ben je overgestapt naar NS Flex? Zo ja, die wijziging dien je te activeren bij de automaat + daarmee het oude abonnement van de kaart te halen. Alleen dan is het oude abonnement ook definitief opgezegd. Indien je bent overgestapt naar NS Flex heb je hier ook een mail over ontvangen met uitleg dat je naar de automaat dient te gaan. Indien dit de situatie is wil ik je dus adviseren naar de automaat te gaan. Daarna krijg je binnen 30 dagen restitutie van het afgeschreven abonnementsgeld.

Bekijk origineel

1 reactie

Hi JMH23. Welkom bij de Community!

Vervelend dat er alsnog kosten worden afgeschreven. Ik vraag me alleen wel af wat voor wijziging je precies met het oude abonnement hebt gedaan. Ben je overgestapt naar NS Flex? Zo ja, die wijziging dien je te activeren bij de automaat + daarmee het oude abonnement van de kaart te halen. Alleen dan is het oude abonnement ook definitief opgezegd. Indien je bent overgestapt naar NS Flex heb je hier ook een mail over ontvangen met uitleg dat je naar de automaat dient te gaan. Indien dit de situatie is wil ik je dus adviseren naar de automaat te gaan. Daarna krijg je binnen 30 dagen restitutie van het afgeschreven abonnementsgeld.

Reageer