beantwoord

Abonnement - kaart nog niet gekregen

  • 22 september 2019
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Maandag 19-06 ns flex aangevraagd, maar nog steeds geen kaart ontvangen. Bedrag al wel afgeschreven
icon

Beste antwoord door Thom 22 september 2019, 17:18

Normaal krijgt u het binnen vijf werkdagen, en die zijn nog niet om als u de 19e heeft besteld. Maandag 19 september bestaat niet. Doorgaans komt de nieuwe kaart voor de ingangsdatum die u heeft opgegeven. Bij een abonnement is de eerste termijn altijd vooraf. U betaalt voor de dagen dat u mag reizen en niet voor de dagen die nog niet zijn ingegaan.
Als u het twee dagen voor de ingangsdatum nog niet heeft, kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Normaal krijgt u het binnen vijf werkdagen, en die zijn nog niet om als u de 19e heeft besteld. Maandag 19 september bestaat niet. Doorgaans komt de nieuwe kaart voor de ingangsdatum die u heeft opgegeven. Bij een abonnement is de eerste termijn altijd vooraf. U betaalt voor de dagen dat u mag reizen en niet voor de dagen die nog niet zijn ingegaan.
Als u het twee dagen voor de ingangsdatum nog niet heeft, kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice.
Reputatie 5
Badge
Maandag 19 september bestaat niet.

Er staat maandag 19 juni, maar 19 juni was ook geen maandag maar een woensdag...
Reputatie 7
Badge +3
Maandag 19-06 ns flex aangevraagd
Geef je hier wel de juiste datum? Want 19-06 viel niet op een maandag. Of bedoel je 16-09?
Normaal gesproken zou je een kaart met een week in huis moeten hebben maar het kan wel eens enkele dagen langer duren.
Reputatie 7
Badge +4

Maandag 19 september bestaat niet.Er staat maandag 19 juni, maar 19 juni was ook geen maandag maar een woensdag...

Het is letterlijk, niet overdrachtelijk.😀

Reageer