beantwoord

Abonnement kan ik niet betalen

• 10 juli 2014
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag een Traject Vrij maandabonnement proberen af te sluiten.
Alles ging goed, maar met de betaling is het denk ik mis gegaan.
Nu staat het abo in "Mijn NS" met de status "in behandeling", maar ik kan nergens selecteren dat ik nogmaals de betaling dmv Ideal wil doen.

Hoe kan ik dit zo snel mogelijk regelen?

mvg, Pascal
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 juli 2014, 11:53

Beste Pasatje, wanneer de betaling via iDEAL mislukt dan wordt de bestelling op 'in behandeling' gezet. Om 04.00 in de nacht wordt het OV-chipkaartsysteem dagelijks gereset. Na dat tijdstip kun je opnieuw je bestelling doen. Ik wil je daarom adviseren het product opnieuw te bestellen. Ik heb je topic verplaatst naar 'abonnementen'.
Bekijk origineel

5 reacties

De snelste manier is een telefoontje naar de Klantenservice : 030 751 51 55.
Zij kunnen e.e.a. voor je nazien en je eventueel verder op weg helpen.
Beste Pasatje, wanneer de betaling via iDEAL mislukt dan wordt de bestelling op 'in behandeling' gezet. Om 04.00 in de nacht wordt het OV-chipkaartsysteem dagelijks gereset. Na dat tijdstip kun je opnieuw je bestelling doen. Ik wil je daarom adviseren het product opnieuw te bestellen. Ik heb je topic verplaatst naar 'abonnementen'.
abonnement wel besteld en betaald via ING ideal. dat is gelukt, maar NS komt met melding "Betaling mislukt" en ref.nr. 13036187 en '...contact opnemen met kalntenservice'. gebeld. men kan niets opzoeken omdat systeem down is, bel later op de dag of avond.
NS weer online. mijn abonnement met ref.nr. 13036187 is gevonden en akkoord bij de NS. heb email ontvangen dat ik de bestelling kan gaan ophalen. Petje af ! nu nog ophalen bij zo'n gele paal...
@rschell6809: Succes met het activeren van je abonnement. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, trek dan even aan de bel. 🙂

Reageer