beantwoord

Abonnement kopen probleem

• 29 juni 2020
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo, ik wil graag een flex abonnement kopen. Het probleem is dat de webshop 'tijdelijk is gesloten'. Wanneer wordt dit opgelost? Ik heb het abonnement zsm nodig namelijk.

icon

Beste antwoord door MoDe 29 juni 2020, 01:43

Hoe spoedig en heb je al een persoonlijke OV chipkaart?

Reken op bestelling via de site op een week als je deze op een nieuwe kaart zet. Per direct als je deze op een bestaande kaart zet.

Via de klantenservice duurt het 10 dagen.

Kijk morgenochtend of je dan wel kunt bestellen via de site. Mogelijk zijn ze met 'onderhoud' bezig.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoe spoedig en heb je al een persoonlijke OV chipkaart?

Reken op bestelling via de site op een week als je deze op een nieuwe kaart zet. Per direct als je deze op een bestaande kaart zet.

Via de klantenservice duurt het 10 dagen.

Kijk morgenochtend of je dan wel kunt bestellen via de site. Mogelijk zijn ze met 'onderhoud' bezig.

Ik heb al een persoonlijke OV chipkaart! Wil alleen de korting weer aanzetten voor morgen en dat lukte niet. Hopelijk kan het morgenochtend wel!

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb al een persoonlijke OV chipkaart! Wil alleen de korting weer aanzetten voor morgen en dat lukte niet. Hopelijk kan het morgenochtend wel!

Alsje al Flex hebt, dan kun je het beste even contact opnemen met NS klantenservice.

Hi esmeralda13 en welkom op onze NS Community! Je geeft aan dat je al een OV-chipkaart hebt. Fijn! En heeft die ook al NS Flex (zonder abonnement)? Dan dien je hem namelijk via je account te wijzigen. Is dit het geval? Het zou nu wel gewoon mogelijk moeten zijn om een NS Flex abonnement te bestellen als dit niet zo is. Is het inmiddels gelukt?

Reageer