abonnement lang studeerder

• 8 May 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Ik heb net geprobeerd het Studenten dal voordeel product aan te vragen als lang studerend student en actiecode ingevoerd maar helaas ging er iets fout bij de betaling waardoor ik het nog een keer heb geprobeerd maar nu is het helaas niet meer mogelijk om de actiecode te gebruiken. Klantenservice gebeld die mij hebben gevraagd om contact op te nemen met NS community

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit is echter niet de chat, maar een openbaar forum en we kunnen u niet helpen. We kunnen niet bij de administratie.Kijkt u eens bij de chat op Klantenservice.

Edit: Het antwoord hieronder is helemaal compleet, daar staat alles in. ;-)

Hoi F Gunn, welkom op de NS Community.

Je hebt dan nu eerst de code STUDENT + je OV-chipkaartnummer gebruikt? Je mag dan als vervangende code nog EXSTUDENT + je OV-chipkaartnummer gebruiken. Als geen van beide code's nog werkt, dan kun je het abonnement voor € 60,00 aanschaffen, het activeren bij een automaat en het bedrag daarna terugvragen via de chat, Facebook of Twitter. Alle contactopties kun je hier vinden. Daar kun je dan de brief van DUO uploaden waaruit blijkt dat je je Studentenreisproduct recent hebt stopgezet om zodoende aanspraak te maken op de restitutie. 

Reputatie 7
Badge +3

Probeer het over 24 uur nog een keer. Let op, het gratis dal voordeel abonnement voor ex-studenten is een klassiek abonnement, geen flex.

Reageer