beantwoord

abonnement later laten beginnen?

• 19 maart 2019
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Beste,

ik switch van NS business card naar de consumenten variant en zal daarom mijn NS business card per 30-03-2019 laten stoppen. (De reden is dat er geen DAL vrij is op een NS business card).

Nu heb ik nog een consumenten OV chipkaart liggen waar ik graag DAL vrij per 30-03-2019 van start wil laten gaan, maar zojuist zie ik dat ik de ingangsdatum niet kan veranderen. Klopt dat ook volgens jullie? Ik zou die optie wel handig vinden, want dan kan ik het nu alvast bestellen en vergeet ik t dus sowieso niet.

Groeten,
Seb
icon

Beste antwoord door Rizana NS 19 maart 2019, 14:36

Je kunt via de website een abonnement afsluiten. Je kunt kiezen voor NS Flex of een klassiek abonnement. Wat MoDe ook al aangeeft, NS Flex gaat direct in, dus die kan je dan het beste op 30.03.2019 bestellen. Je kunt natuurlijk een reminder in je agenda zetten. Bij het klassieke abonnement kan je nu alvast het abonnement afsluiten en het de 30e laten ingaan.

Is dit de info die je zocht?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
wanneer je Flex dal abonnement besteld, gaat deze direct in. Flex is steeds na een maand aan te passen en je reist daarbij op rekening.

een klassiek dal-abonnement sluit je af voor een jaar en je reist daarbij op saldo.
Je kunt via de website een abonnement afsluiten. Je kunt kiezen voor NS Flex of een klassiek abonnement. Wat MoDe ook al aangeeft, NS Flex gaat direct in, dus die kan je dan het beste op 30.03.2019 bestellen. Je kunt natuurlijk een reminder in je agenda zetten. Bij het klassieke abonnement kan je nu alvast het abonnement afsluiten en het de 30e laten ingaan.

Is dit de info die je zocht?
Yes, duidelijk. Jammer dat de ingangsdatum dan inderdaad vast staat!

Reageer