beantwoord

abonnement niet actief maar wel een afschrijving

  • 13 October 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Goede dag

Mijn daluren abonnement is al een jaar niet meer geldig.

Bij inchecken staat dat hij niet meer actief is.

Hoe kan het dan dat jullie hem dan toch verlengen en het abonnementsgeld van mijn rekening willen afschrijven?

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 October 2021, 07:37

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor vragen zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Welkom bij de Community, MRiphagen.

Heb je het abonnement wel zelf opgezegd? Helaas komt het soms voor dat de OV-chipkaart verloopt, er geen nieuwe kaart wordt uitgegeven maar het abonnement wel doorloopt. Als je wilt dat het abonnement stopt dien je deze zelf te beëindigen via onze Klantenservice.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer