Abonnement niet kunnen beëindigen, geen e-mail ontvangen

• 9 september 2014
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week met een medewerker van de klantenservice afgesproken dat hij mijn abonnement zou beëindigen. Ik zou deze dan alleen nog bij een automaat hoeven stop te zetten, maar daar zou ik nog een e-mail over krijgen. Sindsdien heb ik geen e-mail meer ontvangen en is gisteren het abonnement automatisch toch verlengd (Dal Voordeel t.w.v. 50 euro). Ik ben afgelopen vrijdag nog langs een automaat geweest om te controleren hoe ik het stop moest zetten maar kreeg deze optie niet.

Ik zou nu graag alsnog dit abonnement stop willen zetten. Ik heb het niet nodig en door het gebrek aan instructie over het stopzetten heb ik het niet tijdig kunnen voorkomen. Naar mijn mening zou dit onder de noemer overmacht moeten vallen.

M.vr.gr.
Mike

2 reacties

Welkom op het forum MikeVV!

Als de medewerker het abonnement wel daadwerkelijk heeft beëindigd, is de e-mail waarschijnlijk in je spambox terecht gekomen. Als je mij in een privébericht je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en IBAN + tenaamstelling doorgeeft, ga ik kijken per wanneer ik je abonnement alsnog kan beëindigen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Ik heb je zojuist een bericht gestuurd.

Reageer