Skip to main content
Antwoord

abonnement niet vindbaar in account

  • December 24, 2021
  • 2 reacties
  • 298 Bekeken

Heb voor het eerst abonnement maar kan NS flex niet terug vinden in mijn account. 

Hij is wel geactiveerd.Waar zit het probleem?

Beste antwoord door Maxime NS

Hallo Jeroen 78, welkom op de NS Community. 

 

Bij NS Flex kan je je abonnement pas zien vanaf de ingangsdatum. Je account kan je verder na laten kijken door onze klantenservice

2 reacties

Maxime NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 24, 2021

Hallo Jeroen 78, welkom op de NS Community. 

 

Bij NS Flex kan je je abonnement pas zien vanaf de ingangsdatum. Je account kan je verder na laten kijken door onze klantenservice


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • December 25, 2021

OF je ziet over het hoofd-zoals velen, velen, dat het niet in die app maar enkel op/via de site is op te roepen.