beantwoord

abonnement NS /OV

• 8 juni 2017
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb de voordeel urenkaart van mijn moeder op gezegd ,maar het deactiveren bij paar apparaten geprobeerd maar het lukt niet om de kaart te deactiveren.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 8 juni 2017, 15:54

Hallo Elias11 en welkom op het NS Serviceforum.

Wat Slidestops hier aangeeft is inderdaad goed om even na te kijken. Zodra de bevestigingsmail is verstuurd, staat de bestelling ook klaar bij de kaartautomaat. Wat eventueel nog goed zou zijn om te proberen is om de bestelling niet bij een NS kaartautomaat op te halen, maar bij een OV-oplaadpunt. Je kunt via deze handige zoekfunctie kijken of er een OV-oplaadpunt bij jou in de buurt is. Mocht het hier ook niet lukken, neem dan nogmaals contact op met onze klantenservice (tel. 030 7515155) en vraag hier na of de bestelling wel is klaargezet. Als al deze stappen genomen zijn en het nog niet werkt, moeten we zoeken naar een andere oplossing. Succes, laat vooral weten wat de vorderingen zijn in dit topic.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
U heeft bericht gehad dat de "bestelling" klaar stond en dat u daadwerkelijk het abonnement kon beeindigen?

U heeft op de automaat aangedrukt : bestelling ophalen en daar stond niets?
Reputatie 6
Hallo Elias11 en welkom op het NS Serviceforum.

Wat Slidestops hier aangeeft is inderdaad goed om even na te kijken. Zodra de bevestigingsmail is verstuurd, staat de bestelling ook klaar bij de kaartautomaat. Wat eventueel nog goed zou zijn om te proberen is om de bestelling niet bij een NS kaartautomaat op te halen, maar bij een OV-oplaadpunt. Je kunt via deze handige zoekfunctie kijken of er een OV-oplaadpunt bij jou in de buurt is. Mocht het hier ook niet lukken, neem dan nogmaals contact op met onze klantenservice (tel. 030 7515155) en vraag hier na of de bestelling wel is klaargezet. Als al deze stappen genomen zijn en het nog niet werkt, moeten we zoeken naar een andere oplossing. Succes, laat vooral weten wat de vorderingen zijn in dit topic.
Ik heb een soortgelijk probleem. Mijn trajectvrij beëindigd, bevestigingsmail gekregen, maar bij het OV oplaadpunt staan geen bestellingen voor me klaar. Als ik kijk naar producten staat daar wel traject vrij beeindigd/verlopen. Is dat voldoende?

Ik zie hem ook nog in producten op mijn NS, maar wel met een "stopdatum"
Wat verwarrend zeg Mar001! Er kunnen hier verschillende dingen aan de hand zijn. Wanneer je naar een kaartautomaat toegaat dien je te klikken op 'Ophalen bestelling'. Hier zou een deactivatie voor je klaar moeten staan. Er is in het menu ook een knop 'Stopzetten producten', deze kun je aan je voorbij laten gaan. Dit kan nog wel eens verwarrend zijn, maar je dient dus te klikken op 'Ophalen bestelling'!

Mocht dit niet het probleem zijn, lijkt het me slim om ons zo snel mogelijk een bericht te sturen op Facebook! Hier kunnen mijn collega's even controleren wat er aan de hand is! Laat je even weten hoe het is opgelost?

Reageer