beantwoord

Abonnement of geen abbonement?

• 31 mei 2016
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik verhuis aankomende zomer tijdelijk naar Ameland voor een baan. Ik zal waarschijnlijk een aantal keer heen en weer naar mijn Arnhem reizen in die periode, een redelijk prijzig ritje. Op het moment heb ik een anonieme ov chipkaart, maar vanaf september heb ik recht op een studenten ov en daarvoor heb ik een persoonlijke ov nodig.

Nu zit ik in dubio of ik het beste los een ov kaart kan aanvragen, of een met een jaar abbonement waar ik vanaf september niks meer aan heb. Is het misschien mogelijk om korting te krijgen op mijn daluren abbonement aangezien ik het maar zeer kort kan gebruiken?
Iemand advies heeelp
icon

Beste antwoord door Thom 31 mei 2016, 12:51

U krijgt helaas geen korting, het is een jaarabonnement en kan niet voor een paar maanden afgesloten worden. Het is overigens al snel rendabel, na zes ritten, dus drie retours, heeft u het er al (meer dan) uit. Vergeet niet het abonnement weer op te zeggen.

Bedenk wel dat de bus naar Holwerd-steiger niet inbegrepen is en de boot uiteraard ook niet.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U krijgt helaas geen korting, het is een jaarabonnement en kan niet voor een paar maanden afgesloten worden. Het is overigens al snel rendabel, na zes ritten, dus drie retours, heeft u het er al (meer dan) uit. Vergeet niet het abonnement weer op te zeggen.

Bedenk wel dat de bus naar Holwerd-steiger niet inbegrepen is en de boot uiteraard ook niet.
Bedankt voor de reactie thom!
Welkom op het NS Serviceforum xwm. Nog even ter aanvulling; een Dal Voordeel abonnement sluit je echt af voor een jaar en is in principe tijdens dat eerst (contract)jaar niet opzegbaar.
Badge +3
NS biedt in de zomer maandabonnementen Dal Vrij en Weekend Vrij aan. Als u uw reizen van en naar Arnhem in het weekend zullen plaatsvinden, dan kan zeker een maandabonnement Weekend Vrij erg voordelig zijn. Voor 39 euro reist u dan een maand lang gratis in het weekend (vanaf vrijdagavond na de middagspits) en met 40 procent korting bij inchecken in de daluren.

Reageer