beantwoord

Abonnement omzetten student

• 9 juli 2020
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Ik probeer al 3 dagen een dal voordeel uren abonnement af te sluiten bij jullie met een bestaande OV kaart. Ben net afgestudeerd en krijg deze dus een jaar lang gratis. Heb hier ook een mail van gehad, maar krijg bij het invullen van de ingansdatum al 3 dagen het volgende: "Uw aanvraag kan niet worden verwerkt. Probeer het later nog eens". Heb het met verschillende ingangsdata geprobeerd, maar blijf de foutmelding houden.

Enig idee wat hier mis gaat? 

icon

Beste antwoord door MoDe 9 juli 2020, 14:34

Ik neem aan dat je een dal voordeel abonnement bedoelt? Voordeelurenabonnementen zijn al sinds 2011 niet meer te koop.

Het gratis abonnement is alleen binnen 3 maanden na afstuderen aan te vragen. Er mag geen ander product meer op de ovkaart staan. Bij het bestellen vul je in: STUDENT gevolgd door OV-chipkaart nummer waarop jouw SRP stond. Lukt het niet met STUDENT dan kun je het proberen met EXSTUDENT.

Lukt het nog niet, neem dan contact op met de Klantenservice.

Bekijk origineel

3 reacties

@kikinijs wat vervelend dat je die foutmelding steeds kreeg! Is het inmiddels wel al gelukt?

Ja ik bedoel inderdaad dat abonnement, staat er toch! 

Er staat geen product meer op mijn ov en ik ben pas net afgestudeerd, dus nog geen 3 maanden verstreken.

Bij ingangsdatum invullen komt de foutmelding, dus de code invullen kom ik nog niet eens aan toe. 

Heb een half uur in de wachtrij gehangen bij de klantenservice, dus dacht plaats het even hier. Kijken of het zo sneller opgelost kan worden

Reputatie 7
Badge +3

Ik neem aan dat je een dal voordeel abonnement bedoelt? Voordeelurenabonnementen zijn al sinds 2011 niet meer te koop.

Het gratis abonnement is alleen binnen 3 maanden na afstuderen aan te vragen. Er mag geen ander product meer op de ovkaart staan. Bij het bestellen vul je in: STUDENT gevolgd door OV-chipkaart nummer waarop jouw SRP stond. Lukt het niet met STUDENT dan kun je het proberen met EXSTUDENT.

Lukt het nog niet, neem dan contact op met de Klantenservice.

Reageer