beantwoord

Abonnement opgezegd, toch een afschrijving.

Goede morgen
Ik heb 3 weken geleden me dochters maand abonnement met korting reizen op gezegt en kreeg toch via fe bank dat deze afgehouden zou worden verleden week gebeld ze zeiden dat de opzegging in behandeling is want toen ik belde was er een storing maar gisteren kreeg ik een mail dat ik deze via ideal moet betalen anders een boete,hoe nu verder heb geen zin om schulden te maken.

Vriendelijke groet. Saskia Hendriks de Regt
icon

Beste antwoord door Jouke NS 20 maart 2019, 10:58

Hallo Sassie1961 en welkom bij de NS Community.

Bij het opzeggen van het abonnement is het goed om te weten dat je het abonnement ook dient te deactiveren. Ook is de einddatum van het abonnement erg belangrijk. Onze Klantenservice kijkt met je mee om vast te stellen waar het mis is gegaan. Ik wil je adviseren om via Sociale Media of de Live Chat contact met ons op te nemen voor een vlotte reactie.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Sassie1961 en welkom bij de NS Community.

Bij het opzeggen van het abonnement is het goed om te weten dat je het abonnement ook dient te deactiveren. Ook is de einddatum van het abonnement erg belangrijk. Onze Klantenservice kijkt met je mee om vast te stellen waar het mis is gegaan. Ik wil je adviseren om via Sociale Media of de Live Chat contact met ons op te nemen voor een vlotte reactie.

Reageer