beantwoord

Abonnement ophalen

  • 2 november 2014
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Ik heb via de website een Weekend Vrij abonnement gekocht, als vervanging voor mijn Dal Voordeel abonnement. Dit is allemaal goed gegaan, en ik heb een melding gekregen dat ik mijn Weekend Vrij abonnement op kan halen bij een NS automaat. Helaas werkt dit niet. Ik heb het inmiddels al een paar weken geprobeerd op verschillende stations en bij verschillende automaten. Maar als ik kies voor producten ophalen in het menu, dan wordt er aangegeven dat er geen producten zijn om op te halen.

Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Thijs2 3 november 2014, 12:41

Daar gaat iets mis denk ik. Ik kan het even voor je nakijken. Kun je een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u tot morgen wacht, zou het goed kunnen dat een moderator hier u vraagt een berichtje te sturen.Lukt dan niet, dan kunt u hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer.
Daar gaat iets mis denk ik. Ik kan het even voor je nakijken. Kun je een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer?
Dankjewel Thijs. Ik heb je een prive bericht gestuurd. 🙂

Reageer