beantwoord

Abonnement opnieuw bestellen

  • 5 september 2014
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Ik heb een traject vrij abonnement dat ik elke maand handmatig opnieuw wil bestellen. Daarbij moet ik elke keer al mijn gegevens invoeren. Is er een mogelijkheid om direct opnieuw hetzelfde abonnement te bestellen en alleen de ingangsdatum aan te passen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 september 2014, 13:03

beste heras, dat is op dit moment nog niet mogelijk. We werken er wel aan om de website te verbeteren. Waarschijnlijk zal er dan ook een koppeling komen tussen de webshop en het Mijn NS account.
Bekijk origineel

2 reacties

beste heras, dat is op dit moment nog niet mogelijk. We werken er wel aan om de website te verbeteren. Waarschijnlijk zal er dan ook een koppeling komen tussen de webshop en het Mijn NS account.
Inmiddels zijn we 8 maanden verder en zit ik nog steeds 2x!! alle gegevens in te vullen. Dit omdat mijn zoon nog geen 18 is en ik toestemming moet geven. Dit is zo klantonvriendelijk, deze ggevens moeten toch wel automatisch ingevuld kunnen worden of geregeld worden via de persoonlijke pagina? Mvg

Reageer