beantwoord

abonnement overzetten

• 14 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Ik heb laatst een nieuwe ov-chipkaart gekocht via ov-chipkaart.nl omdat mijn oude was verlopen.
kan ik hier ook mijn abonnement op zetten (dalkorting)? zoja hoe
icon

Beste antwoord door Inge NS 15 oktober 2016, 10:54

Goed opgemerkt, Alex1!

@Harmen1998: Uit je bericht maak ik op dat je je verlopen OV-chipkaart niet hebt vernieuwd via deze instructies, maar dat je een lege nieuwe kaart hebt besteld. In dat geval zal je abonnement via de klantenservice overgezet moeten worden op de nieuwe kaart.
Je kunt onze klantenservice benaderen via het telefoonnummer 030 300 11 11, Twitter, Facebook of Chat. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst.
Wil je het toch liever via het forum afhandelen, dan mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam 'Inge NS' en 'stuur bericht' te klikken. In dat geval ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, oude + nieuwe kaartnummer, e-mailadres en IBAN + tenaamstelling. Houd er wel rekening mee dat ik niet altijd aanwezig ben waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Harmen1998 en welkom op het NS Forum, wanneer je ov-chipkaart is verloren en je hebt hierop een abonnement dien je in dit geval een duplicaat aan te vragen, in dit geval wil ik je adviseren contact op nemen met onze klantenservice zodat zij voor je kunnen nagaan wat voor kaart je hebt aangevraagd. Je kan hier kijken hoe je contact met ons kan opnemen. Succes!
Reputatie 2
Verlopen/verloren, het scheelt maar 1 letter...
Goed opgemerkt, Alex1!

@Harmen1998: Uit je bericht maak ik op dat je je verlopen OV-chipkaart niet hebt vernieuwd via deze instructies, maar dat je een lege nieuwe kaart hebt besteld. In dat geval zal je abonnement via de klantenservice overgezet moeten worden op de nieuwe kaart.
Je kunt onze klantenservice benaderen via het telefoonnummer 030 300 11 11, Twitter, Facebook of Chat. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst.
Wil je het toch liever via het forum afhandelen, dan mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam 'Inge NS' en 'stuur bericht' te klikken. In dat geval ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, oude + nieuwe kaartnummer, e-mailadres en IBAN + tenaamstelling. Houd er wel rekening mee dat ik niet altijd aanwezig ben waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten.

Reageer