beantwoord

Abonnement overzetten naar andere ov-kaart.

• 1 december 2014
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Goedemiddag. Ik heb op dit moment één ov-kaart met daarop twee abonnementen: Het student week-vrij abonnement van DUO en het weekend-vrij abonnement van de NS. Bij particulieren reisorganisaties gaat dit helaas fout en daarom wil ik graag een nieuwe ov-kaart aanvragen en één van de twee abonnementen overplaatsen naar deze nieuwe kaart. Zo kan er geen verwarring ontstaan als ze beide op een aparte kaart staan. Hoe kan ik dit doen en welk abonnement kan ik dan het beste overzetten? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 1 december 2014, 16:17

Beste cwagenaar. Welkom op het NS serviceforum! Een NS abonnement kan niet zomaar overgezet worden naar een andere kaart. We zouden in dat geval je huidige abonnement moeten stopzetten zodat je zelf op een nieuwe kaart opnieuw het abonnement kan aanvragen. Zou je dat willen dan mag je mij een privébericht sturen met je NAW-gegvens en kaartnummer. Dan kijk ik even met je mee.

P.S. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum abonnementen. Daar komt het beter tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste cwagenaar. Welkom op het NS serviceforum! Een NS abonnement kan niet zomaar overgezet worden naar een andere kaart. We zouden in dat geval je huidige abonnement moeten stopzetten zodat je zelf op een nieuwe kaart opnieuw het abonnement kan aanvragen. Zou je dat willen dan mag je mij een privébericht sturen met je NAW-gegvens en kaartnummer. Dan kijk ik even met je mee.

P.S. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum abonnementen. Daar komt het beter tot zijn recht.

Reageer