beantwoord

Abonnement overzetten naar NS-businesscard

• 18 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 333 Bekeken

Beste,

ik zou graag mijn huidige (zelf betaalde) abonnement overzetten op een NS-businesscard die betaald wordt vanuit mijn werkgever.
Hoe kan ik dit doen?

Ik kan via mijn werkgever wel al een NS-businesscard aanvragen, maar heb deze nog niet. Dus ook nog geen kaartnummer daarvan. Ik wil graag eerst weten of het mogelijk is
icon

Beste antwoord door Slidestops 18 oktober 2018, 12:58

Een particulier abonnement kan niet op een Business card worden gezet. Business cards hebben andere abonnementen die daarbij bij te bestellen zijn. Het gaat om: Dal abonnement (dal voordeel), Traject Vrij, Trein Vrij en OV Vrij.

Meer info :
https://www.ns.nl/zakelijk/zakelijke-abonnementen
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Een particulier abonnement kan niet op een Business card worden gezet. Business cards hebben andere abonnementen die daarbij bij te bestellen zijn. Het gaat om: Dal abonnement (dal voordeel), Traject Vrij, Trein Vrij en OV Vrij.

Meer info :
https://www.ns.nl/zakelijk/zakelijke-abonnementen
Zoals Slidestops al aangeeft is het niet mogelijk om een particulier abonnement op je Business card te zetten, seb123. Je werkgever kan een abonnement voor je aanvragen en dit op de kaart zetten, mocht daar behoefte aan zijn. Je kunt ook zelf een particulier abonnement aanvragen op een persoonlijke kaart.
Ah op die manier.

Kan het dan wel zo gedaan worden dat ik een NS-businesscard kan bestellen met het Trein-Vrij abonnement erop, en dat tegelijk mijn particuliere abonnement met Altijd-vrij opgezegd wordt zonder bijkomende kosten?

Op die manier veranderd er in principe niks, behalve dat ik dan kan reizen op een NS-businesscard.
Daarvoor kun je het beste contact zoeken met onze klantenservice via de Live Chat, seb123. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden over het opzeggen van je abonnement wanneer je een Business Card krijgt.
Bedankt, wat zijn de gebruikelijke 'openingstijden' van de Live Chat..? Wat de afgelopen uren is ie nog niet aan..
Badge +3
Bedankt, wat zijn de gebruikelijke 'openingstijden' van de Live Chat..? Wat de afgelopen uren is ie nog niet aan..
Ma-vr 8-21 uur, za 9-17 uur
Zondag gesloten

Maar het kan druk zijn, later op de avond bellen met 030 751 5155 gaat meestal ook redelijk snel.

Reageer