beantwoord

abonnement per jaar stoppen

  • 11 juni 2016
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

hoe kan dat
icon

Beste antwoord door Tochjo 11 juni 2016, 12:58

NS verkoopt feitelijk geen jaarabonnementen, maar alleen maandabonnementen (die na een maand automatisch verlopen) en doorlopende abonnementen met een minimale contractduur van een jaar. In het eerste jaar is een doorlopend abonnement dus niet op te zeggen. Na het eerste jaar is een doorlopend abonnement maandelijks opzegbaar.

U kunt een doorlopend abonnement na het eerste jaar opzeggen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Let op: na de beëindiging via de klantenservice moet u de beëindiging definitief maken door bij een ophaalautomaat of NS-kaartautomaat te kiezen voor Ophalen bestelling. De klantenservice zal u hierover informeren. Doet u dit niet, dan blijft uw abonnement doorlopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
NS verkoopt feitelijk geen jaarabonnementen, maar alleen maandabonnementen (die na een maand automatisch verlopen) en doorlopende abonnementen met een minimale contractduur van een jaar. In het eerste jaar is een doorlopend abonnement dus niet op te zeggen. Na het eerste jaar is een doorlopend abonnement maandelijks opzegbaar.

U kunt een doorlopend abonnement na het eerste jaar opzeggen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Let op: na de beëindiging via de klantenservice moet u de beëindiging definitief maken door bij een ophaalautomaat of NS-kaartautomaat te kiezen voor Ophalen bestelling. De klantenservice zal u hierover informeren. Doet u dit niet, dan blijft uw abonnement doorlopen.

Reageer