beantwoord

Abonnement stop gezet

• 4 juli 2015
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Ik heb van de week ns gebeld om me dalvrij abonnement te beeindigen ik moest bij de automaat het abonnement definitief stop zetten dat heb ik gedaan maar ik kon nog met korting blijven reizen tot 3 augustus maar ik moest net wel het volle bedrag betalen hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 4 juli 2015, 16:28

Hallo Chantal2610, Vreemd dat je niet meer met korting kunt reizen. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice, dit kan op telefoonnummer: 030-7515155. Groet, Marjan
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Chantal2610, Vreemd dat je niet meer met korting kunt reizen. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice, dit kan op telefoonnummer: 030-7515155. Groet, Marjan
U kunt ook Twitteren of e-mailen wat in deze moderne tijd wellicht makkelijker is dan de telefonische Klantenservice te bereiken.

Als u geen korting kreeg, is het abonnement vermoedelijk stopgezet.
Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Voor de volledigheid hierbij de contactmogelijkheden met de klantenservice:

Contact met NS Klantenservice

Hiernaast kunt u een gesprek voeren met onze virtuele medewerker. EVA is geen echt persoon maar kan u wel overal mee helpen.

Serviceforum

Op ons Serviceforum praat u met andere klanten en met ons over allerlei onderwerpen.

Telefoon

U kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Twitter

Het officiƫle Twitter kanaal van NS is @NS_online. Hier wordt u 24 uur per dag op de hoogte gehouden van de belangrijkste reisinformatie.

Via deze virtuele medewerker kunt u ook een e-mail sturen naar NS Klantenservice.

Postadres

Schrijft u ons, dan proberen wij binnen 10 werkdagen een antwoord terug te sturen. Ons adres:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

EVA kan dit waarschijnlijk niet oplossen, de eerstvolgende mogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice is dit serviceforum. Marjan NS ik kennelijk vergeten dat ze zelf deel uit maakt van de klantenservice.
Reputatie 1
Badge
Eerst de basis: had u niet toevallig in de spits ingesjekt-dan betaal je dus altijd volle prijs. Je kan zelf controleren wat er precies op je kaart staat door bij een NS-automaat ''mijn producten'' op te vagen-dan moet er een einddatum van 3/8 opstaan en niet iets in 2029. Je kan dan ook de gedane reizen inzien.

Reageer