beantwoord

Abonnement stopgezet, toch verlengd door NS?

  • 29 October 2014
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Ik heb mijn abonnement stopgezet i.v.m. mijn verblijf in Frankrijk voor een jaar. Nu heb ik een email gehad met de melding dat mijn abonnement verlengd gaat worden voor een jaar en dit mij 50 euro gaat kosten. Ik heb voordat ik vertrok het abonnement bij een oplaadpunt van mijn OV chipkaart gehaald. Wat is hier misgegaan? Kan ik hier z.s.m. een reactie op krijgen, want ik heb geen zin in deze extra (nutteloze) kosten aangezien ik een heel jaar geen gebruik maak van het treinverkeer in NL. Hartelijke groeten, Jaco Geuchies p.s. het referentie nummer van de email is 6117415
icon

Beste antwoord door Brian NS 29 October 2014, 15:25

Bekijk origineel

1 reactie

Beste jacogeuchies,

Vreemd dat je bericht krijg over verlenging als je het product ook van de OV-chipkaart hebt gehaald. Zou je een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer? Dan ga ik kijken waarom je een mail over verlenging hebt ontvangen.

Reageer