beantwoord

abonnement stoppen

• 17 februari 2021
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een Dal Voordeel 2e klas abonnement. 

Vanaf 17 maart zou ik geen trein willen gebruiken naar mijn werk maar wel bus. Ik zou graag weten dat deze abonnement mag houden en tijdens daluren korting krijg voor de bus. 

MVG, 

1. SM
icon

Beste antwoord door Mark NS 17 februari 2021, 12:01

Hoi ssm, welkom op de NS Community. 

Met een NS Dal Voordeel abonnement ontvang je geen korting in de bus, enkel in de trein. Als je het abonnement na 17 maart niet meer nodig hebt, kun je het abonnement het beste beëindigen. Je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice door te bellen of een bericht sturen via de chat, Facebook of Twitter. Ondertussen kun je ook alvast kijken of er een interessant abonnement voor de bus beschikbaar is bij die vervoerder. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi ssm, welkom op de NS Community. 

Met een NS Dal Voordeel abonnement ontvang je geen korting in de bus, enkel in de trein. Als je het abonnement na 17 maart niet meer nodig hebt, kun je het abonnement het beste beëindigen. Je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice door te bellen of een bericht sturen via de chat, Facebook of Twitter. Ondertussen kun je ook alvast kijken of er een interessant abonnement voor de bus beschikbaar is bij die vervoerder. 

Reageer