beantwoord

Abonnement stopzeggen lukt niet

• 19 juli 2016
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Om een om mij onduidelijke reden lopen er bij mij sinds enkele jaren twee abonnementen (voordeelurenabonnement). Elk jaar krijg ik een factuur voor twee abonnementen en elk jaar bel ik naar de klantenservice om één van de twee stop te zetten (de kaart waarop het tweede abonnement staat is ook niet meer in mijn bezit). Elk jaar wordt me beloofd dat het probleem nu opgelost is en elk jaar keert hetzelfde probleem terug. Ik word er horendol van. Help, NS, hoe los ik dit in hemelsnaam op?!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 28 juli 2016, 10:52

Update: Mijn collega heeft het inderdaad netjes neergelegd bij de achterliggende afdeling. Ik houd het proces nu persoonlijk in de gaten voor TS.

Onze backoffice heeft het probleem inmiddels opgelost. Het tweede abonnement is definitief beëindigd.
Bekijk origineel

6 reacties

Beste mswts,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat het al enige tijd niet lukt om het abonnement stop te zetten. Heb je onlangs nogmaals contact gehad met onze klantenservice? En wat gaven zij toen aan?
Hallo Brian,

er staan bij Mijn NS die kaarten open. De NS klantenservice geeft aan dat deze niet geblokkeerd zijn en dat OV Chipkaart dit moet doen. OV Chipkaart geeft aan alle kaarten op mijn naam behalve de ene die ik gebruik geblokkeerd zijn en stuurt me terug naar de NS klantenservice. Die sturen me vervolgens weer door naar OV Chipkaart omdat ze de kaarten niet zelf kunnen blokkeren.

Overigens is het ook opmerkelijk dat ik al twee jaar met dit probleem loop en me elk jaar iets anders wordt opgedragen om de kaarten stop te zetten (wat ik elk jaar braaf doe). De desbetreffende medewerker van de NS Klantenservice heeft het nu bij de achterliggende afdeling neergelegd, maar ik heb er weinig vertrouwen mee in. Wat kan ik nog doen?
Ik stel voor dat ik er ook even naar kijk. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer, dan neem ik je case even door.
Update: Mijn collega heeft het inderdaad netjes neergelegd bij de achterliggende afdeling. Ik houd het proces nu persoonlijk in de gaten voor TS.

Onze backoffice heeft het probleem inmiddels opgelost. Het tweede abonnement is definitief beëindigd.
Voor de derde keer, misschien kan iemand mijn hier helpen ik heb een abonament afgesloten maar die wil ik niet meer omdat NS nooit zijn beloftes kan houden I heb maar een week gebruikt dus na 7 dagen was ik klaar met NS en heb ik sins dien geen OV meer gebruikt. Dus heb ik gemeld dat ik het wil stoppen maar kreeg ik geen antwoord dus heb ik op het site een bericht gestuurd en krijg ik na twee weken van maar ja in het systeem zie ik dat je het heb gebruikt.

Het is heel simpel ik heb al een maand moeten voorschieten ik ga niet meer betalen voor iets dat ik niet gebruik.
Het is handig dat je dan contact opneemt met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Zij kunnen dan met je meekijken om te zien wat de situatie is en wat ze voor je kunnen betekenen.

Reageer