beantwoord

Abonnement stopzetten ivm vakantie

• 18 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 352 Bekeken

Beste medewerker,

Had een korte vraag; ik heb een jaar traject vrij abonnement maar nu ga ik, redelijk onverwachts, een maand naar het buitenland. Kan ik het abonnement een maand stopzetten? Want het scheelt nogal.

Bvd
icon

Beste antwoord door Slidestops 18 augustus 2016, 08:36

Nee, je kunt hem niet tijdelijk stoppen.

Tip: verander je traject van Sliedrecht naar Hardinxveld Blauwe Zoom, (bedankt Tochjo) dit is het korste traject en het goedkoopst, dan scheelt het alsnog 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Nee, je kunt hem niet tijdelijk stoppen.

Tip: verander je traject van Sliedrecht naar Hardinxveld Blauwe Zoom, (bedankt Tochjo) dit is het korste traject en het goedkoopst, dan scheelt het alsnog 😉
Reputatie 7
Badge +4
Een jaartrajectkaart kunt u normaal niet stopzetten voor een maand. In principe kunt u een abonnement wel omzetten voor een ander traject, dat minder kost maar het moet dan wel uitkomen met de vervaldatum. U moet dit namelijk maximaal twee weken van te voren aanvragen en dat geldt ook als u het weer terug wil zetten. De goedkoopste trajecten die wij kennen zijn Arnhem Velperpoort-Arnhem (Edit: à 29,10 per maand) en Sliedrecht-Hardinxveld Blauwe Zoom à 28,60 per maand. Het is een heel gedoe maar het kan wel.

Zie de opmerking van Tochjo over Arnhem Velperpoort-Arnhem. Het scheelt inderdaad 50 cent voor die maand.
Badge +3
van Sliedrecht naar Sliedrecht baanhoek, dit is het korste traject en het goedkoopst
Sliedrecht - Hardinxveld Blauwe Zoom is korter en goedkoper.

Arnhem Velperpoort-Arnhem (...) à 28,60 per maand
Dit traject is met 29,10 euro net 50 cent duurder.
Reputatie 7
van Sliedrecht naar Sliedrecht baanhoek, dit is het korste traject en het goedkoopst
Sliedrecht - Hardinxveld Blauwe Zoom is korter en goedkoper.

Arnhem Velperpoort-Arnhem (...) à 28,60 per maand
Dit traject is met 29,10 euro net 50 cent duurder.

Gelijk aangepast bedankt weer wat geleerd 😉
Lol, goede tip. Bedankt daarvoor. Wanneer is de looptijd van het abonnement, normaal gezien? Vanaf de 1e van de maand?
Reputatie 7
Vanaf het moment dat het abonnement is ingegaan.

Reageer