beantwoord

Abonnement te laat binnen

• 8 januari 2018
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo, op 3-1-2018 zou mijn traject vrij abonnement binnen zijn. Dit was echter niet zo en kwam een dag later aan op 4-1-2108. Nu heb ik voor 3-1-2108 een losse reis moeten aanschaffen. Hoe kom ik in aanmerking voor restitutie voor deze extra reiskosten? Hoor graag van u. Mvg. Monique Prudon-Hofmann
icon

Beste antwoord door Thom 8 januari 2018, 17:42

U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice en dan krijgt u de meerkosten terug.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice en dan krijgt u de meerkosten terug.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Welkom op het NS Serviceforum Monique. Balen dat je je abonnement niet op tijd kon gebruiken. Helaas loopt de postbezorging wat achter na kerst en oud&nieuw. Via klantenservice kun je deze gemaakte kosten uiteraard terugkrijgen. Via Twitter en Facebook word je over het algemeen erg snel geholpen. Laat je weten of het gelukt is?

Reageer