beantwoord

abonnement tijdelijk opzeggen

• 5 januari 2015
  • 4 reacties
  • 474 Bekeken

vanaf 19-01-2015 ga ik mijn Dal-Vrij abonnement naar verwachting zo'n 2 maanden niet gebruiken. Kan ik het abonnement tijdelijk stopzetten/pauzeren?
icon

Beste antwoord door Dennis 5 januari 2015, 09:34

Als je het al een jaar hebt kan je het opzeggen (maar dan je al wel laat daarmee) en later opnieuw nemen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Als je het al een jaar hebt kan je het opzeggen (maar dan je al wel laat daarmee) en later opnieuw nemen.
Bedankt voor de reactie Dennis. Ik ga het gewoon proberen, beter laat dan nooit...
Badge
He Ruben, welkom op het forum. Opzeggen kan na het eerste jaar, maandelijks per de vervaldatum. Je kan het abonnement niet tijdelijk stopzetten/pauzeren. We kunnen na het eerste jaar dus het abonnement opzeggen. Indien je na 2 maanden opnieuw het abonnement gaat bestellen, zit je weer in het eerste contractjaar. Heb je al gebeld met onze klantenservice om het abonnement stop te zetten? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny
Hoi Leny, nee ik heb nog niet gebeld met de klantenservice. Maar stond al wel in de planning, dankjewel

Reageer