beantwoord

abonnement van ov kaart abonnement verdwenen dus zonder 40% korting gereisd op 24 januari jl.

• 1 maart 2019
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

volgens de lokettist ns Enschede is mijn abonnement van mijn kaart verdwenen, ik kan alleen mijn vrije reisdagen opnemen, maar als ik die op heb krijg ik geen 40% korting na 9.00 uur. Dit is 24 januari jl. gebeurd van Schiphol naar Twello met kaart nr. XXXX XXXX XXXX XXXX

Dit bericht is aangepast.
icon

Beste antwoord door Emma NS 1 maart 2019, 14:20

Beste loerhaas, welkom bij onze Community!

Een abonnement hoor niet zomaar te verdwijnen, dit lijkt mij een zaak voor onze Klantenservice. Neem je zo snel mogelijk even contact op met mijn collega's? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Is het mogelijk van de NS via dit kanaal een oplossing te ontvangen voor dit probleem????
Reputatie 6
Badge +1
Een abonnement kan niet zomaar van een kaart verdwijnen. Heeft u een nieuwe kaart, is uw abonnement daar op gezet en heeft u deze geactiveerd?
Heeft u toevallig in spits gereisd de laatste keer dat u op uw abonnement wilde reizen?

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via telefoon, facebook of twitter. Zij kunnen met u meekijken.

verder raad ik u aan om uw kaartnummer weg te halen uit uw bericht. Dit is een openbaar forum.
Beste loerhaas, welkom bij onze Community!

Een abonnement hoor niet zomaar te verdwijnen, dit lijkt mij een zaak voor onze Klantenservice. Neem je zo snel mogelijk even contact op met mijn collega's? 🙂

Reageer