beantwoord

Abonnement veranderen

  • 29 september 2016
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op dit moment heb ik een dalvoordeel abonnement, deze wil ik echter graag omzetten in een traject vrij jaar abonnement. Zou iemand mij kunnen helpen hierbij? Alvast bedankt,
Carlijn
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 september 2016, 17:52

U kunt uw abonnement zelf wijzigen in Mijn NS. Bij Mijn producten klikt u op de blauwe knop Aanpassen of uitbreiden, waarna u onder de huidige abonnementsgegevens onder een kopje "Abonnement aanpassen of uitbreiden" een link vindt om een Ander abonnement te kiezen.

Lukt het wijzigen van het abonnement niet in Mijn NS, dan kunt u het beste direct contact opnemen met de klantenservice om deze wijziging door te voeren. Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Houdt u er rekening mee dat een wijziging minstens twee weken van tevoren moet worden doorgegeven en alleen kan ingaan op dezelfde dag van de maand als het oorspronkelijke abonnement is ingegaan. Zou uw abonnement bijvoorbeeld ooit zijn ingegaan op de 1e van de maand, dan kunt u wijzigen per 1 november en niet meer per 1 oktober.

Als er minder dan twee weken te gaan zijn tot dezelfde dag van de maand als het abonnement is ingegaan en u Dal Voordeel al langer dan een jaar hebt, dan kunt u ook eerst dit abonnement beëindigen. Daarvoor geldt geen opzegtermijn van twee weken. Vervolgens kunt u dan Traject Vrij aanvragen. Zo kunt u wellicht eerder van uw nieuwe abonnement gebruikmaken dan wanneer u de procedure voor een upgrade volgt. Merk op dat u in dit geval wel minimaal een jaar aan het abonnement vastzit. Bij een wijziging van abonnement geldt hiervoor de ingangsdatum van het oorspronkelijke abonnement.

Let er verder op dat u na het doorgeven van de wijziging deze moet bevestigen door bij een ophaalautomaat of NS-kaartautomaat te kiezen voor Ophalen bestelling. De klantenservice zal u hierover informeren. Doet u dit niet, dan blijft uw oude abonnement doorlopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt uw abonnement zelf wijzigen in Mijn NS. Bij Mijn producten klikt u op de blauwe knop Aanpassen of uitbreiden, waarna u onder de huidige abonnementsgegevens onder een kopje "Abonnement aanpassen of uitbreiden" een link vindt om een Ander abonnement te kiezen.

Lukt het wijzigen van het abonnement niet in Mijn NS, dan kunt u het beste direct contact opnemen met de klantenservice om deze wijziging door te voeren. Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Houdt u er rekening mee dat een wijziging minstens twee weken van tevoren moet worden doorgegeven en alleen kan ingaan op dezelfde dag van de maand als het oorspronkelijke abonnement is ingegaan. Zou uw abonnement bijvoorbeeld ooit zijn ingegaan op de 1e van de maand, dan kunt u wijzigen per 1 november en niet meer per 1 oktober.

Als er minder dan twee weken te gaan zijn tot dezelfde dag van de maand als het abonnement is ingegaan en u Dal Voordeel al langer dan een jaar hebt, dan kunt u ook eerst dit abonnement beëindigen. Daarvoor geldt geen opzegtermijn van twee weken. Vervolgens kunt u dan Traject Vrij aanvragen. Zo kunt u wellicht eerder van uw nieuwe abonnement gebruikmaken dan wanneer u de procedure voor een upgrade volgt. Merk op dat u in dit geval wel minimaal een jaar aan het abonnement vastzit. Bij een wijziging van abonnement geldt hiervoor de ingangsdatum van het oorspronkelijke abonnement.

Let er verder op dat u na het doorgeven van de wijziging deze moet bevestigen door bij een ophaalautomaat of NS-kaartautomaat te kiezen voor Ophalen bestelling. De klantenservice zal u hierover informeren. Doet u dit niet, dan blijft uw oude abonnement doorlopen.

Reageer