beantwoord

Abonnement verlengen lukt niet

• 26 februari 2019
  • 10 reacties
  • 275 Bekeken

Ik krijg helaas al een paar dagen de foutmelding als ik via Mijn NS mijn abonnement probeer te verlengen (Traject Vrij Amsterdam Amstel - Zaandam) "Probeert u het later nog eens" (zie bijgevoegde afbeelding). De ingangsdatum komt echter dichterbij dus ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen.

icon

Beste antwoord door Emma NS 26 februari 2019, 15:12

Beste DanielleMarjorie, welkom bij onze Community!

Dit probleem is bij ons bekend, mijn excuses voor het ongemak. Je kunt proberen dit abonnement gewoon opnieuw te bestellen op onze website: https://www.ns.nl/abonnementen/traject-vrij.html. Probeer het eerst zonder in te loggen in je Mijn NS account! Kies de eerstvolgende datum nadat je huidige abonnement afloopt, oké? :)

Laat je even weten of het nu wel lukt?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Hallo @DanielleMarjorie,

Is 4 maart de laatste dag van je abonnement? Zo ja, probeer dan eens 5 maart. Je kunt altijd 1 dag nadat je abonnement eindigt een nieuw abonnement laten beginnen.

Thanks voor de reactie maar helaas, ik heb het gecheckt en 4 maart is niet de laatste dag van mijn abonnement:

"Traject Vrij Maandabonnement
Geldig van 02-02-2019 tot en met 01-03-2019, Per maand"
Reputatie 4
Hallo @DanielleMarjorie,

Probeer anders eens 2 maart
Daar krijg ik dezelfde foutmelding.
Reputatie 4
@DanielleMarjorie,

Het kan zijn dat er een storing is binnen "Mijn NS". Neem anders voor de zekerheid even contact op met de klantenservice. Zij kunnen meer inzien en kunnen je er ook bij helpen om eventueel wel te verlengen.
Beste DanielleMarjorie, welkom bij onze Community!

Dit probleem is bij ons bekend, mijn excuses voor het ongemak. Je kunt proberen dit abonnement gewoon opnieuw te bestellen op onze website: https://www.ns.nl/abonnementen/traject-vrij.html. Probeer het eerst zonder in te loggen in je Mijn NS account! Kies de eerstvolgende datum nadat je huidige abonnement afloopt, oké? :)

Laat je even weten of het nu wel lukt?
Badge +3
De huidige einddatum is niet van belang bij een nieuwe bestelling, dus waarom zou je die (maand)abonnementen laten aansluiten als je het de eerste dagen toch niet gebruikt?
@Emma NS Thanks! Deze manier lukt wel!

@Robert B Omdat het makkelijker is om te verlengen (hoef je niet alle gegevens opnieuw in te vullen) - handige functie binnen Mijn NS.
Fijn dat het is gelukt is DanielleMarjorie! Hopelijk lukt het volgende maand ook gewoon weer via Mijn NS.
Badge +3
@Robert B Omdat het makkelijker is om te verlengen (hoef je niet alle gegevens opnieuw in te vullen) - handige functie binnen Mijn NS.
Dat snap ik, maar ik bedoel als het vanuit Mijn NS niet lukt (storing, per 4-3 nog steeds trouwens) en je door @Emma NS verwezen wordt naar de pagina om het (op)nieuw te bestellen, waarom zou je dan niet die paar euro winst pakken en het op 5 maart laten ingaan (of per de datum dat je het weer nodig hebt)?

Reageer