beantwoord

Abonnement verlengen via Mijn NS werkt niet


ik probeer mijn abonnement al 2 dagen te verlengen maar krijg de melding: Probeer u het later nog eens
Hebben daar meer mensen problemen mee?
icon

Beste antwoord door Robert B 4 maart 2019, 18:47

Welkom bij de NS Community!

Als dit om een Traject Vrij gaat, dan lukt dat inderdaad al een tijdje niet via Mijn NS. Staat er bij Producten en dan je chipkaartnummer ook Onbekende kaart?

Zie https://community.ns.nl/abonnementen-2/abonnement-verlengen-lukt-niet-56101 voor een oplossing. Je moet het dan nieuw bestellen, dus alleen een keer extra al je gegevens invullen helaas.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Als dit om een Traject Vrij gaat, dan lukt dat inderdaad al een tijdje niet via Mijn NS. Staat er bij Producten en dan je chipkaartnummer ook Onbekende kaart?

Zie https://community.ns.nl/abonnementen-2/abonnement-verlengen-lukt-niet-56101 voor een oplossing. Je moet het dan nieuw bestellen, dus alleen een keer extra al je gegevens invullen helaas.

Reageer