beantwoord

Abonnement voor 2 weken

• 8 februari 2015
  • 9 reacties
  • 1334 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
kan ik een abonnement aanvragen voor 2 weken?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 februari 2015, 17:21

Rhido, dat is niet (helemaal) juist.

NS kent een aantal maandabonnementen (Traject Vrij Maand, Altijd Vrij Maand en de maandvariant van het Grensabonnement).

Daarnaast kent men diverse jaarabonnementen, die in de praktijk over het algemeen overigens doorlopende abonnementen zijn met een minimale looptijd van een jaar.
Bekijk origineel

9 reacties

Nee.
Alle abonnementen kan je voor een jaar afsluiten. Als je alleen voor die 2 weken met de trein reist dan kun je beter een anonieme ov chip kaart kopen bij de kaartenautomaat of aan het loket.
Of een e ticket hier is een legitimatiebewijs wel verplicht.
Rhido, dat is niet (helemaal) juist.
NS kent een aantal maandabonnementen (Traject Vrij Maand, Altijd Vrij Maand en de maandvariant van het Grensabonnement).
Daarnaast kent men diverse jaarabonnementen, die in de praktijk over het algemeen overigens doorlopende abonnementen zijn met een minimale looptijd van een jaar.
Badge +3
Altijd Voordeel is ook als maandabonnement verkrijgbaar.
Maar ook zou je een maandabonnement hebben betaal je alleen voor die 2 weken teveel.
Badge +3
Een maandabonnement dat je twee weken niet gebruikt kan alsnog voordeliger zijn dan geen abonnement.
Ik denk dat er juist aan ligt wat de afstand is en hoe lang het reizen is. Voor een korte afstand zou ik het niet zo gauw doen. Voor de langere afstanden kan het idd gunstig zijn.
Badge
Beste safae, welkom op het forum! Zoals theofiel al aangeeft hebben we een paar abonnementen die voor een maand af te sluiten zijn, de rest van onze abonnementen hebben een minimale contractsduur van een jaar. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Ook heb ik de titel een beetje aangepast, zodat deze makkelijker te vinden is op het serviceforum!

Reageer