beantwoord

Abonnement voor 6 weken reizen in Nederland

• 3 mei 2014
  • 9 reacties
  • 222 Bekeken

is er iemand die mij kan vertellen wat voor kortingskaart of abbonement ik het best kan nemen voor mij en mijn vrouw. voor een verblijf van 6 weken in nederland. het liefst reizen we eerste klas.
icon

Beste antwoord door Inge NS 3 mei 2014, 16:17

Welkom op het forum pierrecoolen!

Altijd Voordeel Maand en Altijd Vrij Maand zijn inderdaad sowieso goede opties. Dal Voordeel zou ook kunnen, maar kan als jaarabonnement het eerste jaar niet beëindigd worden. De Maandtrajectkaart is ook een optie als je voornamelijk op 1 vast traject gaat reizen. Dit geldt tevens voor Traject Vrij Maand met een extra voordeel van 40% korting op reizen buiten je vaste traject in de daluren.

P.s. Ik heb je topic verplaatst het het subforum Abonnementen en de titel ietwat aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dal Voordeel, Altijd Voordeel Maand en Altijd Vrij Maand komen in aanmerking. Bij veel reizen de hele 6 weken is ongunstig dat het niet een heel aantal maanden is.
Dal Voordeel, Altijd Voordeel Maand en Altijd Vrij Maand komen in aanmerking. Bij veel reizen de hele 6 weken is ongunstig dat het niet een heel aantal maanden is.
dank je, ik was zelf nog aan het denken om een dal voordeel te nemen. het is wel vervelend om het af te melden. ik had dat vroeger altijd. als je het dan afmeld doen ze graag moeilijk. het is voor mij ook niet zo van toepasing om voor 9 uur 's morgens te reizen. en verder geld het heel de dag dacht ik. vriendelijk bedankt
ik lees nu wel dat ik een ov chip kaart moet hebben. is het niet mogelijk om een dal uur abonement te kopen aan de balie op schiphol ??
Met Dal Voordeel - het woord zegt het al - reis je alleen met korting tijdens de zogenaamde dal uren.
In de spits betaal je de volle prijs.
Check je echter vlak voor de spits in, dan reis je in de spitsuren - tot aan de eerstvolgende check uit - gewoon met korting.
Omgekeerd, als je vlak voor het einde van de spits incheckt, betaal je tot er eerstvolgende check uit - ook als is dat in de daluren - de volle prijs.
Kijk dus goed naar de voorwaarden van elk abonnement.
Welkom op het forum pierrecoolen!

Altijd Voordeel Maand en Altijd Vrij Maand zijn inderdaad sowieso goede opties. Dal Voordeel zou ook kunnen, maar kan als jaarabonnement het eerste jaar niet beëindigd worden. De Maandtrajectkaart is ook een optie als je voornamelijk op 1 vast traject gaat reizen. Dit geldt tevens voor Traject Vrij Maand met een extra voordeel van 40% korting op reizen buiten je vaste traject in de daluren.

P.s. Ik heb je topic verplaatst het het subforum Abonnementen en de titel ietwat aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 6
Badge +2
verder geld het heel de dag dacht ik
Nee, er is een middagspits.
verder geld het heel de dag dacht ik
Nee, er is een middagspits.

Klopt, doordeweeks reis je tussen 9.00 &16.00 en tussen 18.30 & 6.30 uur met 40% korting. Als je buiten de daluren incheckt, reis je zonder korting.
Met Dal Voordeel - het woord zegt het al - reis je alleen met korting tijdens de zogenaamde dal uren.
In de spits betaal je de volle prijs.
Check je echter vlak voor de spits in, dan reis je in de spitsuren - tot aan de eerstvolgende check uit - gewoon met korting.dank je
als ik geluk heb is het daluren gebeuren de hele zomervakantie van toepassing. en werkt het ook tijdens de spits
Omgekeerd, als je vlak voor het einde van de spits incheckt, betaal je tot er eerstvolgende check uit - ook als is dat in de daluren - de volle prijs.
Kijk dus goed naar de voorwaarden van elk abonnement.
Badge +3
is het niet mogelijk om een dal uur abonement te kopen aan de balie op schiphol ??
Nee.

als ik geluk heb is het daluren gebeuren de hele zomervakantie van toepassing. en werkt het ook tijdens de spits
Nee, de spitsuren zijn het hele jaar van toepassing, ook in de zomermaanden.

Reageer