beantwoord

abonnement voor een week

• 15 september 2014
  • 5 reacties
  • 12461 Bekeken

Mijn dochter's ov is pas per 1 oktober actief maar moet de komende week elke dag reizen met de trein van Geleen naar den Bosch en terug. Bestaat hier een abonnement voor of een weekkaart of iets zodat ze niet elke dag zoveel geld kwijt is voor te reizen.
icon

Beste antwoord door Hertog 15 september 2014, 17:18

Helaas, er bestaan geen weekabonnementen o.i.d.

De kortste periode waarvoor je een abonnement kunt afsluiten is een maand.

Soms bieden grotere winkelketens dagkaarten aan voor een aantrekkelijk bedrag (vaak €15 - €17).

Volgens mij hadden Deen en Blokker onlangs zo'n actie, maar meen gelezen te hebben dat Blokker al door de voorraad heen is.

Zo'n dagkaart scheelt toch al gauw de helft met een retourtje van €36.

Ik vrees dat er niet veel anders op zal zitten dan op saldo op de OV-chipkaart te reizen (niet vergeten in- en uit te checke!!).
Bekijk origineel

5 reacties

Nee, er bestaan geen abonnementen voor een week.
Helaas, er bestaan geen weekabonnementen o.i.d.
De kortste periode waarvoor je een abonnement kunt afsluiten is een maand.

Soms bieden grotere winkelketens dagkaarten aan voor een aantrekkelijk bedrag (vaak €15 - €17).
Volgens mij hadden Deen en Blokker onlangs zo'n actie, maar meen gelezen te hebben dat Blokker al door de voorraad heen is.
Zo'n dagkaart scheelt toch al gauw de helft met een retourtje van €36.

Ik vrees dat er niet veel anders op zal zitten dan op saldo op de OV-chipkaart te reizen (niet vergeten in- en uit te checke!!).
Badge +3
Afhankelijk van reistijden en reisafstand kan een maandabonnement Altijd Voordeel nog overwogen worden. Dat geeft voor 25 euro een korting van 20 procent bij inchecken in de spitsuren en 40 procent korting bij reizen in de daluren. Dat kan ook voordelig zijn als er niet de hele maand gebruik van gemaakt wordt.
Beste sandraenwiltangelder, welkom op het forum. Helaas zijn er geen abonnement beschikbaar met de geldigheid van een week; de minimale duur is een maand. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken of Altijd Voordeel voor 1 maand interessant is, dan kan je dochter dit abonnement in ieder geval voor 2 weken gebruiken tot en met 1 oktober. Dit abonnement loopt na een maand automatisch af.

Groet, Stephan
Dank jullie voor de antwoorden. Zullen gaan uitzoeken wat dan voor ons het voordeligste is.

Reageer