beantwoord

Abonnement wijzigen

• 18 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Hallo! Ik heb een OV-chipkaart, nummer: 3528************. En het Altijd vrij abonnement (particulier, Ingangsdatum 10-07-2018). Mijn werkgever betaalde daarvoor. Maar vanaf volgende maand heb ik en nieuwe baan en heb dit abonnement vanaf volgende maand niet meer nodig. En ik kan zo veel geld niet zelf betalen. Hoe kan ik mijn abonnement afzeggen/wijzigen? Wat kan ik doen?
Bedankt alvast!

kaartnummer aangepast door moderator
icon

Beste antwoord door Jouke NS 18 oktober 2018, 14:41

Hallo ekamarke en welkom bij de NS Community.

Ik heb je kaartnummer uit je bericht weggehaald. Het is verstandig om dergelijke gegevens niet in een openbaar bericht te plaatsen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen via onze Live Chat en via die weg de opzegging aan te vragen. Mijn collega's kunnen je dan informeren over de mogelijkheden. Laat je ons weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo ekamarke en welkom bij de NS Community.

Ik heb je kaartnummer uit je bericht weggehaald. Het is verstandig om dergelijke gegevens niet in een openbaar bericht te plaatsen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen via onze Live Chat en via die weg de opzegging aan te vragen. Mijn collega's kunnen je dan informeren over de mogelijkheden. Laat je ons weten of het gelukt is?

Reageer