beantwoord

Abonnement wijzigen.

  • 11 september 2019
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Onlangs ben ik afgestudeerd. Nu heb ik vorige week een dalabonnement aangeschaft met de kortingscode van mijn OV-chipkaart, alleen is de betaling van 0,1 ct niet gelukt. Ik kan alleen deze kortingscode niet opnieuw gebruiken, en ik kan ook niet mijn bestelling wijzigen of uit het systeem halen. Nu heb ik 3x de mensen van de klantenservice gebeld alleen zeggen zij allemaal wat anders. Daarnaast heb ik nu 4 x gereisd in voltarief terwijl dat in daluren was en ik eigenlijk al dat abonnement al graag had gehad. Iemand van de klantenservice zei dat ik dat geld weer terug kon krijgen.
Kortom ik vroeg me af wat ik nu moet doen om weer van dit daluren abonnement gebruik te kunnen maken.

Mvg,
Emma
icon

Beste antwoord door Laura NS 11 september 2019, 10:13

Hoi Emma Verhaar en welkom op onze NS Community!

Wat vervelend dat het niet is gelukt! Heb je al geprobeerd om de code EXSTUDENT en je kaartnummer te vervangen door STUDENT en je kaartnummer?
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Emma Verhaar en welkom op onze NS Community!

Wat vervelend dat het niet is gelukt! Heb je al geprobeerd om de code EXSTUDENT en je kaartnummer te vervangen door STUDENT en je kaartnummer?

Reageer